comunicat
SCREENYO COMMUNICATION, prima companie de OOH mobil din România, aflată în plin proces de rebranding, revine zilele acestea cu o dublă lansare, ce ține în continuare de digitalizarea proceselor. De această dată e vorba de formatele de raportare a campaniilor. Ne referim aici la raportul în timp real, la cel de activitate zilnică, precum și raportul post campanie.
La debutul fiecărei campanii clienții primesc un hyperlink, către platforma de monitorizare GPS, valabil pe toată perioada campaniei, prin accesarea căruia se pot vedea localizarea exactă (coordonate GPS + adresa geografică), în timp real, precum și viteza echipajului.
Același link permite vizualizarea raportului de traseu zilnic al echipajului de OOH mobil, cu reprezentarea frecvenței cu care a fost parcursă fiecare stradă în parte.
#googleearth
La finalul campaniei clienții primesc un raport încorporat în Google Earth, ce conține atât puncte (coordonate) cât și momentele în care au fost atinse acestea. Binențeles că și în acest raport este evidențiată frecvența de parcurgere a fiecărei rute în parte. Partea interesantă este că acest raport în Google Earth poate fi vizionat și în modul „street view”, ce oferă o percepție cât mai apropiată de realitatea din teren.
“Este un moment bun pentru această serie de upgrade-uri, mai cu seama pentru că ne aflăm într-un amplu proces de rebranding, despre care ne dorim să nu fie doar o schimbare de nume. Aceste tipuri de rapoarte oferă clienților control deplin asupra OOH-ului mobil, ca variantă de promovare. Nu în ultimul rând, raportul post campanie, încorporat în Google Earth, oferă în plus și o mostră clară despre cum a arătat audiența din teren.” A declarat Marian Costache, fondatorul SCREENYO COMMUNICATION.
„Mi-a plăcut întotdeauna sa privesc oamenii, cred ca e unul din „sporturile” pe care le practic cel mai des. Business-ul din Publictate nu a făcut decât să întărească această inclinație. Și asa cum văd eu oamenii pe stradă, în ultima vreme, îmi par foarte scufundați în frământări și/sau task-uri curente sau absorbiți de propriul telefon. În condițiile acestea, când ei merg cu capul mai mult plecat, singura șansă să le mai poți comunica ceva pe stradă este să vii cu un suport Outdoor, care se apropie foarte mult și care, în plus, are și un unghi agreabil, de înclinare a vizualurilor.” A mai spus Marian Costache
#screenyo
SCREENYO COMMUNICATION este prima companie de OOH mobil din România, oferind acest serviciu de publicitate exterioară mobilă, la nivel național, cu timpi reduși de implementare și costuri accesibile. SCREENYO este o variantă de publicitate exterioară pe care poți s-o alegi acolo unde nu ai variante de suporturi Outdoor, așa cum este în urbanul mic și rural, unde rețelele de panouri clasice sunt slab reprezentate sau chiar inexistente.
Poți, însă, să alegi SCREENYO și pe alte considerente, spre exemplu pentru că este un suport ultra versatil și permite cu ușurință intersecția cu alte canale, spre exemplu Digital. Sloganul „Experiences On The Move” nu înseamnă doar niște cuvinte goale. Cum ar fi ca un MC aflat într-un studio să poată vorbi cu publicul de pe stradă?! Iar exemplele pot continua. Cere-ne, deci, o ofertă și hai sa vorbim despre cum putem face campania ta specială! – https://screenyo.ro/cere-oferta/
Comment (0)