7
15
21
25
39
previous arrow
next arrow

MULTISENZORIALITATE

Consumatorii se simt încurajați să folosească sau să cumpere un produs dacă mesajul este însoțit de lumini (în proporție de 80%), muzică sau mesaje audio (79%), o experiență tactilă (79%) sau de una olfactivă (74%), arată Infograficul #18 HumanGraphExperience.

Infograficul Multisensory Experience, realizat în colaborare cu MVCOM, reunește concluziile unui studiu menit să identifice impactul comunicării multisenzoriale asupra comportamentului consumatorilor.

Studiul s-a bazat pe metodologia CAWI, aplicată pe un eșantion de 360 de respondenți, reprezentativ pentru populația 18-49 din mediul urban.

Unele experiențe multisenzoriale par să aibă mai mult efect asupra barbaților decat asupra femeilor: luminile influențeaza într-o proporție mai mare barbații (84%) decât femeile (78%) să folosească sau să cumpere produsul; similar se întâmplă și în cazul adăugării unei experiențe tactile (84% – 76%).

Experiența olfactivă influențeaza cel mai puternic decizia de alegere a brandurilor folosite de către tinerii cu vârste intre 18 si 29 ani (84% – 82%), luminile influențează cel mai mult categoria de vârstă 18 – 24 de ani (89%), iar experiența tactilă are cel mai mare efect asupra categoriei 25 – 29 de ani.

De asemenea, acești stimuli senzoriali aduc un plus de memorabilitate: 86% dintre respondenți consideră că ar reține o reclamă clasică dacă ar fi însoțită de lumini, 83 % – muzică sau mesaj auditiv, 78% – experiență tactilă și 70% – experiență olfactivă.

ASISTENȚĂ

Telefon

+40723.532.352

Email

contact@screenyo.ro

Urmărește-ne

COMPANIE

Screenyo Communication – srl

Str. Oxigenului, Nr.6, Cernica, jud. Ilfov

J23/283/2022, CUI RO45487713